Nu leker livet igen

Ja, det är inte stora problem jag har när största problemet just nu är att försöka få modem och router att samsas - nu gör dom det i alla fall och det är jag själv som fixat till det.

Jag har varit på min 5:e Shiatsu-behandling och jag kanske skulle kunna beskriva det så att det bara värker hälften så mycket nu mot när jag började med behandlingen. En liten konstig beskrivning kanske men vissa stunder är benvärken helt borta och så har det inte varit på minst 5 år. Jag skulle vilja påstå att det är helt fantastiskt att en behandling med så lätt beröring kan sätta igång en sån process i kroppen.

Solen skiner och jag har avverkat min första natt av tre. Några avdelningar är uttagna i strej men det är inget jag märker så mycket av. Möjligen att "ingen" vet var vissa patienter är inlagda. Ja, det låter nog värre än det är för det är klart att någon vet.

Nu ska jag ut i solen och njuta igen........................................

Kommentarer
Postat av: Bella

Skönt att behandlingen hjälper.

2008-04-28 @ 17:40:37
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0