Säg den lycka som varar

Här sitter jag och njuter i solskenet och tänker precis att jag fått två dagars ledighet i present när det är så vackert väder.
Vad händer då? Jo telefonen ringer, kris på avdelningen. Kan du komma och jobba några timmar? Snäll och penninggirig som jag är så lovar jag att vara där inom en timme för att hjälpa till att reda ut röran. Längre än til kl. 18:00 behövde jag tack och lov inte stanna om inget totalt oförutsett händer.................men det kanske det gör.......vem vet?

En maskin tvätt ska bara inväntas så att jag kan hänga den ute och då blåser förhoppningsvis en del katthår bort på köpet. Dubbel lycka alltså.

Kommentarer
Postat av: irene

... eller så blåser den ner från sträcket...

2008-04-16 @ 19:29:43
Postat av: Bella

Lite mer pengar är inte att förakta. Men jobba inte ihjäl dig.

2008-04-16 @ 22:04:27
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0