Städa i det vackra vädret

Vi får gäster till Valborg och jag vill att dom värsta hårlobborna från katterna är bortstädade så jag har tagit på mig städning och tvätt idag. Sambon får handla sill och nubbe i kväll + en del annat också förstås men det är sillätandet i trädgården som jag ser fram emot. Dom spår mycket vacket väder i morgon också, kanske det bästa på Valborg på många år. HÄRLIGT!!!!

Tvätten vajar i vinden och skurmoppen går varm. Jag har just avverkat toaletterna, ett tacksamt område därför att det skiner så fint när det blir rent. Avkalkning med ättika har givit resultat.

Kommentarer
Postat av: mammselen

Inte för att jag vill förstöra förväntningarna och förhoppningarna men...
Jag litar inte alls på väderleksgubbarna.
Så det blir säkert ÄNNU BÄTTRE än vad de har sagt!

2008-04-29 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0