Gråväder

Det har regnat hela min vakna tid och hur vädret var när jag sov har jag ingen aning om. Jag vaknade efter två och gick då upp för att äta "frukost" sen har jag tillbringat någon dryg timme i sängen och fortsatt lyssna på första Stieg Larsson-boken. Jag är på cd 8 av 16 (tror jag det är) så nu kan man säga att jag är mitt inne i boken och det börjar bli riktigt spännande.

Nu är klockan 17.34 och jag ska leta upp lite mat och sen ska jag vara på jobbet igen 19.45. Hoppas det slutar regna tills jag ska cykla iväg.

Så mycket roligare än så här har jag inte haft idag. Helt ensam hemma är jag också. Yngste sonen är i Berlin och kommer hem i morgon och sambon är på "långresa" (med Messerschmitten (ca. 10 mil iväg) för att visa upp den för bland annat killen som sålde den till honom i det närmaste "vrakskick".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0