Packat och klart..............

..............i stort sett. Bara lite hygiengrejor som ska ner och så bestämma om det är dom gamla eller dom nya skorna som ska användas.
Jag köpte tågbiljetten till Arlanda via SJ:s hemsida och det konstiga var att det var billigare att åka första klass än andra så nu blir det första klass i 16 minuter. Det är till att ha det bekvämt när man ska ut och resa.

Det är alltså sydholland nästa och först fest och sen stugby några dagar med ett stort gäng. Vädret verkar bli detsamma som här fast jag förflyttar mig ca 160 mil söderut.........regn varje dag men jag lever på hoppet ändå.

Berättar mer när jag kommer hem eller om jag mot förmodan skriver något när jag är borta. Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0