Nu är glada julen slut, slut, slut......och vi har minus 10 grader......

Nej, inte riktigt slut för julgranen behåller jag ett tag till. Den var ovanligt fin i år och tänk vilken doft. Jag har inget minne av att den vi hade förra året doftade så starkt men det är väl för att jag för första gången inte var med själv och valde gran. Barnen tyckte att vi aldrig hade haft en sån fin gran..........ja, ja........det är tacken det........sambon valde granen......

Nu väntar ett dagpass (06:45 i morgon) och sen kan jag gå hem och bara vänta på en lååååång skön nyårshelg.nyår. 56 timmars jobb på en vecka känns lite i mastigaste laget men sånt var livet för mig i år...........jag är så trött, så trött.

Nu har jag tittat på en inspelning av Anna Skippers "bantningsprogram" och två program om "Stjärnorna på slottet" och jag har njutit av båda. Stjärnorna på slottet tycker jag är en härlig programidé. Det ska bli kul att få se vad resterande personer har att bjuda på. Christina Schollin var ju förtjusande och Loffe visade att han har sidor som inte bara är det där gapskrattet som han alltid tar till. Jag är rädd att Scheja är en riktig träbock........han som alltid har varit så snygg....men det hänger ju inte ihop heller. Vi får svaret i nästa program......

Ett välgörande bad har jag också unnat mig.........med skum........och ett glas vin.....

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det är alldeles rätt och riktigt att unna sig det goda livet ibland. Särskilt efetr en hård arbetsvecka.

Stjärnorna på slottet tycker jag också om att titta på. Tyvärr har jag missat det i år... har liksom mycket folk omkring mig...

2008-12-29 @ 11:09:27
URL: http://mammselen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas att jag inte blir besviken på snyggingen Scheja.

2008-12-29 @ 22:23:06
Postat av: Bella

Mitt namn föll bort

2008-12-29 @ 22:23:56
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag vill bara önska dig Ett Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 14:01:19
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0