Jag har överträffat mig själv idag.

Efter att jag sovit min skönhetssömn fram till 13.30 tog jag en stavgångspromenad i regnet. Det är alltså det där "i regnet" som betecknar att jag överträffat mig själv och det allt för vårt lags bästa i stegtävlingen. Vi har ju stegräknare på oss hela dagarna och just nu snittar jag ca 13.000 steg per dag. Personligen tycker jag att den här stegräknaren är lite slapp kanske, men eftersom alla har samma sort så spelar det ingen roll. Det kan bero på att den räknare jag hade tidigare räknar bort småduttande medan den här räknar varje steg. Vi startade inte i Uppsala utan i Malmö och nu har jag lämnat Köpenhamn och är på väg till Rödby.

image185      image186
                                             Två varianter av den lille havsfruen

Kommentarer
Postat av: irene

Passa dig för fartkamerorna bara

2008-02-07 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0