Oj, vad det blåser idag.

Jag tog mig en promenad (vad annars) ner på stan och det var nästan så att inte ens jag med mina modiga kilon höll mig kvar upprättstående.
På ICA-affären dristade jag mig till att köpa två lådor med färdiga sallader. En låda med turkiska specialiteter och en annan som det stod Bopsphoren på. Båda såg mycket delikata ut och dom tänker vi avnjuta när vi tittar på Let´s dance. Det kanske rent av blir ett glas vin till också. Jag måste också erkänna att det slank ner en liten Snickers också. Snickers är bra gott ibland.

Kommentarer
Postat av: maritha

Men mars är ännu godare=).

2008-02-22 @ 23:38:51
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Stig

Jag hade veckans fest i går kväll. Lite lösgodis.
Det måste man kunna unna sig.

2008-02-23 @ 08:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0