Ordningen är återställd

- och gästerna snart hemma igen. Tyvärr blev det ju bara snö en enda dag men dom var glada för det lilla. Vi har hunnit med en hel del den här veckan - både aktiviteter, umgänge och vila.
Jag som har min stegräknartävling att tänka på har då och då stuckit emellan med en längre promenad.

Vi har nyligen kommit hem från en 87 minuter (för att vara exakt) lång promenad vilket blev 8.551 steg som jag, genom att vi gick med stavar får räkna om till 10.440 steg allt enl. www.tappa.nu (rekommenderas)

Schlagerspektaklet var vi tvungna att titta på och ingen låt var väl så där jätte bra - det skulle vara E-type med the Poodles då. Jag ser däremot fram mot att höra Carola och Andreas Johnsson tillsammans. Det kan nog bli något.

Jag ska ägna resten av dagen åt att tvätta lakan. Det tar längre tid att få tvätten torr i mitt nya torkskåp. Jag brukar undvika att ha värmen på men ibland måste jag bara få vissa saker undanstökade. Med tanke på hur hett mitt gamla torkskåp var så borde faktiskt elräkningen sjunka lite med det nya. Antagligen drunknar väl den eventuella sänkningen i någon ny höjning och jag kommer inte att märka något.

Kommentarer
Postat av: mammselen

Som sagt... alla är så duktiga....

utom jag...
.. som har kommit av mig....

alldeles....

2008-02-10 @ 21:34:12
Postat av: mammselen igen

.. suck...

2008-02-10 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0