Ovanligt tidigt uppe

Jag hade ett ärende på andra sidan stan så då passade jag på att promenera dit, dessutom stavade jag för att kamma hem fler steg. 105 minuters promenerande blev det så nu har jag gjort rätt för mig beträffande den biten för idag. Jag kanske rent av ska ta katten med mig och krypa ner i sängen för att lyssna på bok. Härligt, härligt.

Förra veckan förstörde jag min viktnedgång så den här veckan är det nya hårda tag. Mitt eviga promenerande borde väl visa sig så småning om. Jag skrattade på jobbet för i vår stegtävling har vi bildat lag och på den sida där jag jobbar är det tre lag. Ett med yngre dagpersonal, ett med äldre dagpersonal och så vi på natten. Det yngre dagpersonallaget har fullt sjå över att nattlaget ständigt ligger först så en av de yngre dristade sig till att fråga mig  om inte jag kunde tänka mig att gå över till deras lag. Jaså, nu passar det minsann att fråga när ni märker hur flitiga vi är sa jag med glimten i ögat. När vi startade hade ni inte en tanke på att fråga oss ;0). Det är roligt för alla är så engagerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0