Snön ligger vit på taken.........

...........och vi har åkt pulka idag........men i morgon går det kanske inte mer. Våra gäster vra mer än överlyckliga när dom fick tumla om i snön och nu går torkskåpet varmt.

Kisse är omåttligt kelig nu när jag äntligen sitter vi datorn för han har legat i en garderob sen kl. 13. Han tycker nämligen inte om okända röster och det tar några dagar för honom att vänja sig, stackarn.

Jag är strax uppe i 9000 steg men egentligen tycker jag det är för lite så det kanske måste bli en promenad innan jag lägger mig. Jag har ju faktiskt sovit halva dagen.

Kommentarer
Postat av: Bella

Du är otroligt duktig med dina steg. Jag är mest inställd på resan till Lanzarote nu.

2008-02-04 @ 18:19:43
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: irene

Vilken snölycka för besökarna!

2008-02-04 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0