Helg igen............

Det är inte klokt vad veckorna går och inte det minsta lilla snökorn i sikte. Det blir trist för våra besökare men vi skulle kunna ta oss en tur norröver med bil om inte annat. Ja, ja det är fortfarande två veckor kvar inan dom kommer så än har jag inte gett upp.

Jag vet inte riktigt vad helgen kommer att bjuda på men vi ska bjuda oss själva på sushi och titta på Let´s dance och i morgon blir det Stjärnorna på slottet som är så kul. Jag njuter av varje minut av programmet men tyvärr är det sista avsnittet i morgon.

Som en onödig upplysning kan jag upplysa om att en nära bekants man är skolkamrat med Peter Stormare och hade tydligen druckit en del öl i unga år tillsammans med honom. Det är väl något som påminner om "Jag mötte Lassie" som omnämnts på en blogg jag brukar läsa. Blir jag månne mer populär av denna heta information?

Annars ska jag njuta i helgen täkte jag. Huset är befriat från det mesta av katthår, toaletterna är fräscha en skön säng har jag att sova i och en bra sambo har jag..................vad kan man mer begära? Ja det skulle vara lite mat då men där är ju i alla fall den här kvällen räddad av det kommande sushiinköpet. För att fresta er så lägger jag in en härlig sushibild igen.
image174

Kommentarer
Postat av: Mikael Högberg

Sushi, en absolut favorit. Men du hade ju verkligen ett tråkigt urval på bitar.
3 st maki och 9 st nigiri. :/

2008-01-18 @ 18:57:06
URL: http://MikaelH.blogg.se
Postat av: Jag

Kan tyckas att det är ett tråkigt urval men det där är Yukikos baslåda om man kan benämna det så. I "lyxiga bitar" där variationen är större, finns det en och annan som är lite seg. Jag är definitivt ingen expert men nog har jag ätit andra goda bitar än just de som är på bilden.

2008-01-18 @ 19:32:14
Postat av: mammselen

Mmmm... vad gott det ser ut.

2008-01-18 @ 20:51:06
Postat av: irene

mmmmmmmmmmm, gotti gott gott

Förresten så har jag serverat pappa Herrey en hamburgare, på tal om "jag mötte Lassie"

2008-01-18 @ 21:34:09
Postat av: Bella

Det ser jättegott ut. Det var länge sen jag åt sushi. Har liksom glömt bort det.

2008-01-19 @ 12:13:31
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0