Idag har det snöat

Det är vitt men jag tror att det är för blaskigt för att snön ska kunna bli kvar längre än ett par dagar. Vi fick i alla fall prova nya snöskyffeln.
Jag känner mig allmänt trött och seg och vill helst lyssna på min nya bok - den första i Stieg Larsson-trilogin. Lite trög att komma in i men nu börjar det lossna.
Kommande tre nätter ska jag jobba, alltså torsdag, fredag och lördag natt. Blä, men det brukar inte kännas så trögt bara man kommer igång.
Serien Sjukhuset har startat igen och den vill man ju inte missa. Jag mötte den manliga undersköterskan (den långa) från akuten  i kulverten och det var nästan som att man mötte en kompis. Jag håller för fullt på och tittar i kapp den förra omgången på nätet och har nog 10-15 program kvar.....men jag ska harva igenom dom till varje pris. När man slipper reklamen är varje avsnitt nästan bara hälften så långt.

Nu väntar sängen. God natt!!!!


Kommentarer
Postat av: maritha

Män som hatar kvinnor, en helt underbar bok. Det tar ett antal sidor innan man kommer in i den , men sen kan man inte sluta läsa...såååå spännande, håller på med flickan som lekte med elden och fick luftslottet som sprängdes i födelsedagspresent hoppas dom är lika bra.

2008-01-30 @ 23:36:11
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0