Jag bara häpnade när jag ställde mig på vågen i morse

Jag har ju kört Anna Skippers pulverdiet varvat med omeletter, tonfisk, keso, makrill, avocado och någon fruktsallad i en vecka och kan ni tänka er vågen visade minus 2,6 kg i morse efter 1 veckas diet. Jag blev så glad att jag fortsätter en vecka till och det bästa av allt - det har inte varit det minsta plågsamt.
Min slutgiltiga bedömning av pulvret tänker jag göra nästa måndag man vet ju inte om just den här veckan var extraordinär även om jag inte kan finna någon sådan "ingrediens".

Det milda vädret fortsätter och snön som vi vill ha till helgen får vi nog titta oss i månen efter om det ens finns någon där........

Jag är jätteglad över en annan sak också. En kompis ska bjuda med mig till Hasseludden yasuragi. http://www.yasuragi.se/ Hon har ett presentkort på 3.900 kr som hon vill dela med mig för hon vill inte åka själv. Ja, jag tackar självklart och tar emot. Antagligen räcker pengarna till en övernattning för två med mat och någon behandling.

Nu ska jag ner och äta något för magen skriker.

Kommentarer
Postat av: mammselen

Men hur gör ni? Recept, tack. För att få viktmimskningen att funka alltså?

2008-01-28 @ 21:38:26
Postat av: Stig

Grattis, hoppas det håller i sig!

2008-01-28 @ 22:02:53
Postat av: Bella

Duktig du är! Vad är det där för metod och pulver? Jag har bara hittat på min metod själv. Minus 1,5kg på en vecka.

2008-01-28 @ 22:16:04
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: irene

Stort grattis till storvinsterna, bägge två!

2008-01-29 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0