Jag hann inte se ljuset idag.

Efter en behaglig sömn så är jag nu ur sängen och faktiskt så är det snart dags att gå till jobbet igen men sen är jag ledig från nattjobb till nästa torsdag. Ett extrapass kväll på fredag kommer bara att förgylla lönen i mars så det är välkommet.

Jag kan också berätta att det ligger ett tunnt flor av snö på marken, ingen idé att skryta om det dock, för på fredag verkar det som att det blir 7+ om man ska tro prognosen.....................men jag ger inte upp hoppet, på söndag om en vecka har vi massor med snö.......................solen skiner och rimfrosten glittrar.

Ni som vill träffa en ny härlig man....kan inte den här mannen vara något för någon av er? Han ser ut att ha så mycket att ge, så han räcker nog till flera.

image176

Kommentarer
Postat av: irene

nä men howwaligen nanting se vantettit hemskt

2008-01-23 @ 18:03:38
Postat av: Bella

WOW vilken liten läckerbit. Du får gärna behålla honom.

2008-01-23 @ 22:59:09
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: maritha

Tror jag hellre lever ensam än med den mannen=)tänk dig själv att vakna upp och se han bredvid...då fick man nog f*n hjärtflimmer^^)

2008-01-23 @ 23:07:52
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0