Stjärnorna på slottet.............

...............var väldigt bra i kväll. Man kan säga att Stormare tog oss med storm. Jag blir bara mer och mer positiv till den mannen...................................och mer och mer negativ till Britts läppar.

Dagen har vi vigt till att följa med äldste sonen till olika bygg / färgaffärer och tittat efter tapeter till hans kök. Det går i grått och vitt och så vill han ha en modern fondvägg till ljusa tapeter. Jag gjorde mitt bästa för att hitta något lämpligt även om jag inte tror att vi är helt överens om stilen. Ja, ja, det är hans kök och vi ska hjälpa honom med att tapetsera. Trevligt att han har en egen tanke om hur han vill ha det i alla fall. Tre tapetkataloger åkte med hem som hjälp i grunnandet.

En tur till IKEA ingick också och där köpte jag 6 beiga bordstabletter á 9 kr styck - som hittat. Tänk att jag blir alltid så stressad när jag kommer till IKEA. Det är stört omöjligt för mig att gå omkring där och njuta som jag faktiskt kan på andra affärer även om jag verkligen avskyr att handla på mig en massa. På IKEA tänker jag alltid - det får jag ta nästa gång jag kommer hit.

Jo just det, vi spelade Bingolotto också men det gick dåligt och det betyder som ni förstår ingen vinst. Det var hur som helst trevligt och vi passade på att äta framför TV:n vilket vi inte brukar göra ofta.

Jag tror att det blir TV av nu och i stället ska vi lyssna på radion eller någon bra musik på spelaren. Katterna kräver kanske lite underhåll också även om dom är väldigt lata och "tröglekta".

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag var på teater i går så jag missade Stormare. Hoppas kunna se en repris. Ja, Britts läppar...vad ska man säga?

2008-01-13 @ 11:06:34
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: irene

Jo, Stormare var väldigt underhålalnde. Jag skrattade så att dottern undrade vad jag egentligen tittade på.

2008-01-13 @ 19:10:54
Postat av: Jag

Ja, det där när han trodde att han skulle bli rektor på scenskolan var riktigt kul.

2008-01-13 @ 19:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0