Måndag, semesterdag 15

Det som skulle utföras för dagen var:
1. Klippning av mitt hår vilket också är gjort nu. Säkert närmare 2 dm kapades av och så blev det uppklippt vilket flera prisörer tidigare tyckt att jag har för dåligt hår för. Nu är det gjort i alla fall och jag tror jag gillar det.

2. Inköp av bröllopspresent. Blev först inte gjort eftersom Duka tydligen inte har någon ordning på sin lagerhållning. Vi skickar efter i stället och ber en bön att det är framme till fredag. Firman gav garanti på det.........att det skulle vara framme till fredag alltså.

Annars har det väl inte hänt några sensationer. Vi har bokat in en Ålandskryssning med Birka Paradise till torsdag. Det ska bli kul och fint väder verkar det bli också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0