Det känns skönt..............

..........att jag inte ska till jobbet i kväll igen och dessutom är det fotboll som till och med jag har bespetsat mig på att se. Jag vaknade runt tolv och det är egentligen för lite sömn för mig så nu har huvudvärken satt in. Tack och lov så är det något jag mycket sällan drabbas av. Det kanske är mat och vätskebrist förresten. Det blir alltid ett vätskeunderskott efter nattjobbet. Jag vet inte varför men det är mycket svårare att komma ihåg att dricka på natten när jag jobbar än det är på dagen.

Sonens födelsedagspresent är planterad och det blev så här..............


Det kommer nog att bli riktigt bra när dom fått växa till sig lite.

Fågelungarna har flugit ut. Jag hörde att det var ett jäkla liv på skatorna i morse och jag misstänker att det var då dom små gynnarna tog steget och flög ur boet. Skatorna har ju en förmåga att vilja lägga sig i allting så jag tror faktiskt att dom satt och skrek och beskådade föreställningen.

Nu skiner solen en stund igen så jag tänker faktiskt gå ut och sätta mig och kurera huvunvärken. LIte sol och värme gör nog susen och sen ska jag steka makrill.

Kommentarer
Postat av: irene

Jag hoppas att sonen blir glad?

2008-06-18 @ 19:19:02
Postat av: Jag

Jo, han måste bli glad för det är det enda han önskar sig i födelsedagspresent.

2008-06-18 @ 19:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0