Jag vaktade den kokande färskpotatisen......

...................som man vaktar ett litet barn och hällde av den i exakt rätt tid. Oj vad god den blev idag då! Mycket godare än igår då den nog var lite överkokt.

Färskpotatis med dill, skärgårdssill, löksill, ägg, en smörklick och Hallands fläder därtill. Det blev det till kvällsmat. Vi lyckades inte klämma in någon sill med nubbe igår så då tog vi igen skadan i kväll till första perioden av Holland - Ryssland.

Snart börjar andra halvlek.......................

Kommentarer
Postat av: maritha

Jag har jobbat hela helgen så jag undrar när jag ska ta sillen och nubben=). Kan man ta det när som helst?Ha en fortsatt trevlig helg....

2008-06-22 @ 00:05:24
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0