Städa, jobba, städa, jobba

Just nu känns det som att mitt liv bara består av just detta. Om jag tänker efter så är det väl en hel del annat som tillvaron bjuder på också men idag känns det som att jag inte är kapabel till att hålla ordning i ett hus. Prylar och katthår överallt.....

Jo just ja............ett mindre avbrott gjorde jag för att baka en chokladtårta till midsommarafton............ ska jag inte jobba men i natt ska jag göra det. Jag var faktiskt snäll mot en kollega som har småbarn. Nu kan hon klä midsommarstången med sina bran i stället för att ligga och sova. Resterande nätter i helgen har hon dock kvar men förra året var det jag som hade dom. Sånt är livet inom vården.

Trevlig midsommar på er allihopa där ute  i bloggvärlden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0