Jamen, det här är väl väldans trist.

Jag menar den förskräckliga snön som ligger vit på taken. Jag gick en långpromenad igår och hamnade mitt i ett hiskligt oväder. Jag var helt vit och frusen när jag kom hem och säger bara USCH. Promenaden började i härlig vårsol och slutade i snöstorm och halka.

Snart är det påsk och då brukar vi kunna sitta ute i den vackra vårsolen och dricka kaffe, eller har jag fel? Det kanske bara har hänt enstaka år och då är det de åren jag kommer ihåg......såklart. Påsken är tidig i år så det kanske ändå inte fanns hopp om något utekaffedrickande.

Oj, nu skiner solen ser jag när jag tittar ut. Det är kanske bäst att ta sin stärkande promenad innan det är dags att gå till jobbet igen. Först "Nattmöte" kl. 18:00 och sen arbete till 06:00 men vad gör man inte för att ha lite guldkant på tillvaron. Jag tar mig nog en promenad till ICA för att inhandla lite ingredienser till min lime och honungsgravade påsklax som är så god.

Kommentarer
Postat av: Anastasija

Undersökning på gång! :)

Funkar raggningsrepliker fortfarande eller är de passè?
I så fall om de funkar, vilken använder du, eller vilken skulle funka bäst på dig?

2008-03-19 @ 15:22:18
URL: http://anastasija.blogg.se
Postat av: irene

nämen, var det inte damen som bönade och bad att det skulle komma snö för ett tag sen? Aldrig är hon då nöjd...

:)

2008-03-19 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0