Jag har fått blommor idag för att jag är så snäll tralala........

image219
Annars har det inte hänt så mycket. Jag har jobbat och kakan jag bjöd på gjorde succé så alla var nöjda och glada. Det blev till och med lite kvar till fikat i morgon även om dom nog får slåss lite om bitarna.

Till kvällsmat fixade jag hemlagade hamburgare som blev sådär..........men vi blev i alla fall mätta och det var huvudsaken. Ska fråga yngste sonen vad han tyckte om dom. Han är min främste matbedömare. När han var liten och ända upp i högstadiet sa han alltid att han skulle bli kock.............men det blev han inte. Han har däremot kunnat skära sallad och blanda dressing sen han var fyra år. Han är fortfarande mycket förtjust i sallader. När han varit ute och kommer hem sent brukar han allt som oftast ställa sig och skära en sallad även om det är mitt i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0