Paris nu är vi här....

Vi har fullföljt vår uppgift och är nu i Paris som lag. Dock måste jag erkänna att individuellt har jag tre till fyra dagars vandring kvar. Jag får väl skylla på att mina kollegor som är väldigt korta tar fler steg per sträcka om jag nu över huvudtaget ska skylla på något. Det ju bara att le och fortsätta tills även jag är i Paris och vi kan sätta oss på någon uteservering och ta en kaffe och en baguette tillsammans.

Nu ska jag dammsuga och feja här hemma så att jag får bort alla svarta katt-tassar. Ilskan har lagt sig något.

Kommentarer
Postat av: maritha

Visst är det mysigt med katter=). Våran minsta kattskrälle är som en tornado i huset, allt river han ner, har satt fast ett huvud av gips med kardborreband, både på figuren och fönsterbrädan och den sitter hårt, jag har buffat och knuffat på den
men den sitter, men tro på f*n så lyckades inte kattskrället få den i golvet=(. Ibland är katterna billiga=).

2008-05-18 @ 00:03:33
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0