Jag har blivit utmanad

av Marithape

5 saker i min frys:
lammstekar, köttfärs, frysta hallon, äppelmos, makrillfiléer

5 saker i min garderob:
Kimono (från Hasseludden), bikini, gamla "kärleksbrev", för små kläder, trosor

5 saker i min väska :
Plånbok, citronsavetter, eucerin läppskydd (med hög solfaktor), penna, näsduk

5 saker i badrumsskåpet:
Deo, ansiktsmask, eltandborste, parfym, menskopp

5 saker i min bil:
startkablar, cd-skivor, solglasögon, reflexväst, godispapper


Jag ska skicka utmaningen vidare till 5 bloggare men vill bara skicka den till tre för jag är inte engagerad i någon mer blogg och Bella har redan blivit utmanad.

TheLongrun
mammselen
tantmammamatte

Kommentarer
Postat av: Stig

Ok jag antar utmaningen..fast någon handväska har jag ju inte förstås...

2008-09-24 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0