Jag erkänner att jag gick på det...

........att det kungliga bröllopet 2010 kommer att hållas i Uppsala domkyrka. ASnledningen skulle vara trängseln i gamla stan ur säkerhetsaspekt och att storkyrkan skulle vara för liten. Dessutom har domkyrkan en ny orgel där fantastisk bröllopsmusik skulle komma till full rätt.

Längre ner i artikeln stod det att Daniel skulle öppna gym i Uppsala och att två kommunpolitiker (kvinnor i 50-60-årsåldern) redan hade bokat honom som personlig tränare. Det, däremot tyckte jag lät lite tveksamt och överdrivet men inte hade jag minsta tanke på att det är 1:a april idag. Gymmet skulle dessutom ha namnet "Royal gym Uppsala" vilket också kändes något krystat...........................................men jag erkänner, det där med bröllopet gick jag på.

Vi har en kanondag här så just nu hänger årets första tvätt på tork (hoppas jag i alla fall) i solskenet ute. Härligt.....och jag ska ta en kopp te och vända mitt vinterbleka ansikte mot solen en stund. Livet leker......

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Åh... att torka tvätt ute på våren är ju det bästa som finns. Luktar gott och känns SÅ lyxigt!

2009-04-01 @ 18:01:43
URL: http://mammselen.blogg.se/
Postat av: maritha

I våran tidning NA så hade dom ett reportage om försvarsminister Sten Tolgfors att hade tagit värvning i Örebro hemvärnskår, det tänkte jag inte så mycket på men när löjtnant Sven Kronwrakh uttalade sig så förstod jag att det var ett aprilskämt....ett ganska dåligt aprilskämt, var nog inte många som gick på det=).

2009-04-01 @ 19:05:52
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: marie som är i stockholm =)

farligt med 1:a april =)

inte våran lilla bil, men det är min mans kompis bil.

tycker de bilarna är så härliga....

2009-04-02 @ 16:39:24
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0