Betapet

Jag måste spela mer betapet....dels har jag blivit urusel och dessutom blir jag mest stressad när jag spelar och det känns inte bra. Jag tycker Betapet ska vara ett spel som ger mindre stress så det gäller att spela lite oftare så man kommer in i tänket. Efter mina nattpass känner jag mig tämligen seg i hjärnkontoret så blir det ingen gymnastik med hela kroppen så kan jag väl i alla fall gymnastisera hjärnan lite. 

Jag tog en match mot min bloggläsare Stig och han slog mig med hästlängder kan jag rapportera.

En natt har jag kvar och sen är det en helt arbetsfri helg och det ska bli SKÖÖÖÖÖÖNT..........

Nu ska jag ner och ställa in en plåt med rödbetor som jag tänker rosta och servera med honung och getost. Det ska ju vara så gott säger dom som ätit det. Hoppas jag tycker detsamma. Till det ska jag också steka lite kycklingfilé och en mindre mängd klyftpotatis.

Det får räcka så här........det blir inte roligare idag

Kommentarer
Postat av: irene

Jag blev otroligt stressad av betapet från början också. Sen började dottern tala om för mig att "det faktiskt bara är en lek". ...och det har hon ju rätt i...



Rödbetor är smaskens

2009-02-05 @ 20:20:02
Postat av: Anna-Lena

Brtapet är roligt, men ibland går det bara dåligt. Långa, långa perioder. Sedan går det bra igen... :)

2009-02-06 @ 21:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0