Hur klantig får man bli??

Jag fick några kommentarer på mitt inlägg om "kattstackarn" och skrev själv ett svar. När jag redan publicerat svaret upptäckte jag en massa felslag och skulle radera kommentaren för att skriva en ny...........och vad gjorde jag då?? Jo jag raderade hela mitt egna inlägg med kommentarer bilder och allt. Ibland är man jätteduktig........

Här kommer kommentarerna som jag hade kvar på mejlen och inlägget lyckades jag som ni ser återskapa för att jag hade det uppe på en annan sida så det var bara att kopiera och klistra in................lite tur ska man väl ha.......

Stackars lilla kissen, nu aktar han sig nog för att gå ut på kvällen=).Vad härligt det låter med spa och varma källor att bada i, smart present av, gubben, då fick han glädje av den oxå=).

Information:
Alias/namn
E-postadress:
URL:


Det var jag som skickade kommentaren ovan, var som vanligt för snabb.....

Information:
Alias/namn maritha
E-postadress:
[email protected]
URL: http://marithape.blogg.se/


Han har väl så tjock päls, så att det inte går någon nöd på honom? Han hittade säkert något litet krypin... får man hoppas.

Information:
Alias/namn Anna-Lena
E-postadress:
URL:
http://mammselen.blogg.se/



Det jag tänkte svara är: Nej, det gick nog ingen egentlig nöd på honom. Han kunde vara på altanen och ligga och kura under bordet som stod där nära huset men lite synd om honom var det allt..............han är ju så säääännnnsliiig            ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0