Solen skiner - men jag känner mig orkeslös.

Kan det vara för att jag har bestämt att den här helgen ska till stor del ägnas åt städning? Eller för att jag inte fått i mig mig hela dosen av mitt dagliga kaffe? Jag hoppas på det senare.

Jag har slängt ut några duntäcken i kölden för att kanske bli av med lite kvalster. Det är visserligen inget jag är rädd för men det känns liksom lite fräscht att lägga täckena ute i minusgraderna ett tag och dessutom är täckena inte mina. Oj, kuddarna glömde jag.....dom åker också ut....

Gubben kommer snart hem för han slutar tidigt på fredagar och då ska jag engagera honom i städningen också. Han är ju så lätthanterlig nu den här perioden när det står messerschmittklädselsyende på agendan. Vem vet jag kanske blir på så gott humör att jag syr det lilla sista ochså innan helgen är slut. Det är ett infällt blixtlås med tillhörande ficka till den bakre ryggdelen på förarsätet som ska fixas och då gäller det att ta några djupa andetag för att det ska bli bra.

Hittade ett foto på kisse där han ser riktigt kaxig ut - normalt är han jättemesig och går runt och piper om än det ena och det andra.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hög dos av dagligt kaffe tror jag på. Det lever jag efter. Kisse ser verkligen tuff ut. Äger han hela världen kanske?

2009-02-23 @ 16:19:12
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Men GUUUUD vad söt kisse, han har ett riktigt tomteskägg- han vill jag mysa med:-)

2009-02-23 @ 21:49:44
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: maritha

Han är allt bra stilig kissemissen, inte undra på att han ser kaxig ut=).

2009-02-27 @ 17:01:53
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0