Något alldeles vidrigt........

Sambon kom just hem från jobbet och berättade en riktigt vidrig historia som ska vara sann. Släktingar till en kollega hade köpt en liten chihuahua för 13.000 kr. Dom är väl små som attan när dom är valpar kan jag tänka mig men följande hände i alla fall. Ägarna skulle åka och handla och tänkte inte så noga på hunden utan lämnade den hemma som man ju faktiskt gör med hundar. När dom kom hem hittade dom bara en del av svansen för resten hade katterna ätit upp.

Jag tycker nog att man måste kalla detta oansvarigt. Kunde bara inte låta bli att berätta om det fast jag ryser ända in i själen. Fy på dom............. Tål inte ens vid att sätta in en bild på en chihuahua så det får förbli tomt här.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Nää...

det där verkar vara någon slags "råttan i pizzan"-historia.

Jag bestämmer mig för att inte tro att det är sant.

2009-01-07 @ 19:44:10
URL: http://mammselen.blogg.se/
Postat av: Stig

Det luktar vandringssägen även om katter inte är att leka med.

2009-01-07 @ 20:28:26
Postat av: maritha

Har en kollega som hört samma historia, det kan mycket väl vara så, men jag hoppas att Stig har rätt.

2009-01-07 @ 22:45:49
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Jag

Han har fått order om att luska i det mer....

2009-01-08 @ 16:41:14
Postat av: Anonym

Jag har också hört den historien här i Lycksele och har trott på den ända tills nu. Nu verkar det vara en äkta vandringsägen. Så många "nära" vänner/grannar till bekantas bekanta med samma historia finns inte...

2009-01-14 @ 19:36:47
Postat av: irene

Jag har också hört den historien här i Lycksele och har trott på den ända tills nu. Nu verkar det vara en äkta vandringsägen. Så många "nära" vänner/grannar till bekantas bekanta med samma historia finns inte...

2009-01-14 @ 19:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0