Sambons kollega vidhåller........

..........och bedyrar att storyn om hunden är sann i alla fall. Själv skulle jag vara rädd att jag skulle råka suga in den lilla hunden i dammsugaren med min supersugare men nu har jag bara två stora katter som ser ut som dammtussar men absolut inte går in i dammsugarröret så jag kan vara lugn.

Annars är läget under kontroll, inga dramatiska händelser under dagen som jag till stor del har sovit bort eftersom jag jobbade natten som var. Årstiderna har varit här med sin ekologiska låda och jag har lagat ugnsstekt falukorv med potatismos och en stor mer eller mindre ekologisk sallad.

Det snöar lite lätta fjun och temperaturen är lagom behaglig, dvs runt minus 4 grader. Lånetiden på den lånade lyssnaboken har gått ut men jag är inte färdig med den än så det kommer att kosta lite straffpengar men annars är allt bara bra.

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0