Blomstertid

Har ni sett "dokumentären" Blomstertid som går på fyran? Komikern Peter Magnusson är ju helt otroligt duktig på att gestalta de tre olika personerna. Det är nästan så att man inte fattar att det är han som gör alla tre personligheterna. Har ni missat serien så måste ni bara se den på fyrans hemsida där den ligger kvar ytterligare 63 dagar.

Man känner igen delar från sin egen skoltid och liv. Karaktärerna river upp känslor och framkallar till och med en viss ångest. Varför, vet jag egentligen inte...............eller också vet jag kanske precis. Jag blir till och med tagen av musiken. Ni måste bara se den! Jag älskar alla tre, var och en på sitt sätt.

            

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Nähä... den har jag inte sett.

Måste nog kolla.

2009-06-12 @ 20:36:47
Postat av: maritha

Den har jag inte sett...Och eftersom jag inte gillar Peter Magnusson så trodde jag inte att det var nåt att se..men nu måste jag ju titta.

2009-06-13 @ 15:06:40
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0