Nej inte hann jag inte.

Regnet ökade under min cykeltur så jag beslutade mig för att mellanlanda på jobbet för att frisera mig, torka och sen gå inomhus genom kulvertarna till passerkortsavdelningen.

Jag hade tur, för en av kollegorna bjöd på rabarberpaj med vaniljsås. Gott!

Nu har jag mitt passerkort giltigt till 2013 och glad och pigg ser jag ut på bilden. Ingen gulsot där inte. Oj vad det låter långt fram med 2013 och så ser det väldigt konstigt ut skrivet.
Ska sätta igång och göra lite nytta idag också. Hela dagen har ju gått åt till att vänta ut regnet och i kväll ska jag se programmet om de norska barnmorskorna. Jag är inte lättrörd av mig men när man får se en helt ny baby titta på världen med stora mörka ögon känner till och med jag en liten tår i ögat.

Skrattande baby

Den här babyn är inte nyfödd men visst är han söt?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodde först att kortet gällde till 13 min över 8. Tokigt! Kram

2009-06-10 @ 19:03:13
Postat av: Bella

Oj mitt namn kom inte med.

2009-06-10 @ 19:03:58
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: maritha

Det låter långt till 2013 men attans vad tiden går fort....det går fortare och fortare ju äldre man blir verkar det som=)

2009-06-11 @ 19:43:03
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0