Aj, aj, aj.........

Jag har helt plötsligt fått så förbaskat ont i ryggen, i ländryggen och fattar inte varför. Det gör väl i och för sig inte de flesta som får ont i ryggen heller. Det känns som att jag har en stor potatissäck fastbunden på nedre delen av ryggen. Jag vet heller inte om vila eller rörelse är bäst men jag tror jag har läst att rörelse är bäst i de flesta fall av ryggbesvär. Helst vill jag bara ligga i sängen och lyssna på böcker men det är kanske bästa att jag provar vad en promenad kan åstadkomma i saken. Två jobbnätter har jag framför mig dessutom.

Jag gjorde i och för sig något som jag  inte gjort på länge och det var att rulla ihop mig till en boll och trycka knäna mot ansiktet för att stretcha ryggen. Undra om det kan vara det som känns? I så fall är det väl någon form av träningsvärk som borde försvinna snart men det här har suttit i ett par dagar. Jag väntar väl och ser............

Jag var på Shiatsubehandling igår och han sa att jag ev. kunde bli sämre efter behandlingen men det är bara bra i så fall för då vet jag att det hänt något. Så här som på bilden kan jag absolut inte göra vare sig förr eller nu. (om någon mot förmodan trodde det)

                            

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Aj,aj,aj. Det låter inte bra. Hoppas att det går över snart.

Att röra på sig i den mån man kan, tror jag är en bra medicin.

2009-03-04 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0