Bättre men fortfarande ont

Jag sitter här och väntar på min leverans från Årstiderna. Lite ekologiska grönsaker är aldrig fel........ Jag ska hitta på något som jag kan laga till kvällen med färska grönsaker som huvudingrediens. Vet dock inte exakt var leveransen innehåller än.

Ryggen är något bättrre men jag har fortfarande svårt att ta mig upp ur en stol. Det är kanske bäst att aldrig sätta sig ner.....ha, ha.... Jag letade fram en bok med lite lämpliga handzonterapipunkter som jag ska ägna mig åt att trycka på när tillfälle ges. För många år sedan gick jag nämligen en kurs i zonterapi men har nu lagt av mig mina färdigheter som dock är lätta att ta upp igen. Det gäller bara att vara lite idog och ha tålamod.

Jag upptäckte att mina vinterkängor sjunger på sista versen.......tyvärr. Inte alls bra nu när alla reor nästan är över så mitt hopp står till att det går att göra en nödreparation med svart silikon så att jag kan använda dem de sista futtiga dagar de behövs. Bara jag inte går i djup snö eller vatten så kan jag nog hanka mig fram tills vårskorna åker fram igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0