Här händer det inte mycket.....

...........jo förresten en sak Sirius förlorade i bandy mot Edsbyn med 1-7. Jag är inte särskilt sportintresserad men idag hoppades till och med jag....... Sirius i final på Studenternas, gissa om det skulle ha blivit drag...........men nu blev det ju inte så och förresten jobbar jag nästa helg så jag hade ändå inte kunnat vara ute och avnjuta atmosfären. Det får bli till Valborg i stället. Jag har till och med lyckats få ledigt då så blir bara vädret bra finns det alla chanser till full njutning.

Magen är bättre och i morgon åker vi till Hasseludden Yasuragi SPA och njuter ett dygn. Oj vad skönt det ska bli........

Beträffande Schlagern så håller jag nog på operalåten. Vi har ju överhuvud taget svårt att komma med något som faller alla östländer i smaken och då tror jag lite opera kan friska upp. Låten är ju hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0