Dottern fyller år

Grattis, Grattis

Jag måste få skryta lite............................................
Den här tårtan bakade jag till hennes fest som hon hade för kompisgänget hemma hos sig själv.
Vi ska gratta henne i kväll men då blir det nog en annan tårta än den här tror jag.

I morgon bitti beger vi oss på en liten tripp till Göteborg med tåg. Det ska bli jättetrevligt och jag hoppas på fint väder men det kan man ju aldrig få några garantier för..........................inte ens i Göteborg. Jag ska passa på att få min hunger efter räkor och fisk stillad.

Kommentarer
Postat av: maritha

Vilken härlig tårta, ser supergod ut=)

Hoppas ni får en kanonbra tripp till Göteborg, vad mysigt att åka tåg...och nyfångade räkor och fisk, kan det bli bättre, smakar lika bra i regn så vädret spelar ingen roll, men hoppas ändå att solen skiner.....

2009-05-21 @ 23:21:44
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Anonym

Waow.... vilken tårta. Klart att du ska visa upp den. Oftast är vi ju alldeles för blygsamma.

Göteborg är fint. Trevlig resa önskar jag er.

2009-05-22 @ 16:14:14
Postat av: Anna-Lena

och ovanstående var från mig...

2009-05-22 @ 16:15:04
Postat av: Bella

Hur kan du göra en sån super-de-lyx-tårta. Det vattnas i munnen. Kram.

2009-05-27 @ 13:32:38
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0