Efterapning från..............

Ingrids Potpurri

Tre saker som alltid finns i mitt/min

Kylskåp :  mjölk, ost, grönsaker

Frys : Köttfärs, wokgrönsaker, frysta hallon 

Skafferi : Kaffe, äggnudlar, havregryn

Handväska : penna, gamla kvitton, lypsyl

Sminkväska : äger ingen sminkväska annars skulle den innehålla läppstift, mascara och någon form av penna till ögonen. (använder sällan smink)

Badrumshylla : eltandborste, ansiktsmask, parfymflaska

Förråd : frysbox, extrasäng, en gammal orenoverad sekretär

Hjärna : Vad ska vi äta idag? När ska jag jobba natt nästa gång? Det här ska jag skriva om i bloggen!    

Jackficka : inköpslistor, extraknapp som aldrig blivit urtagen, nycklar

Kryddskåp : hel svartpeppar till kvarnen, cayennepeppar, salt

Barskåpet : rödvin, whisky, cointreau

Köksbänken : Kaffebryggare, vattenkokare, kolsyremaskin

Klar............. 

Det är bara att köra på alla bloggvänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0