Sommarpratarna

Sommarpratarna var ett riktigt bra tv-program. Vilken skillnad det är i kvalitté på svt:s program och program producerade av andra kanaler. Jag är visserligen en riktig tittare på diverse såpor, den ena värre än den andra men ibland känner man en form av frid när man sett vissa program och de är oftast efter program på ettan eller tvåan........faktiskt.

Kul med en sån blandning av olika personer. Stackars Alex Schulman, han verkade vara så känslig och lite nervös fast han mest är känd för att vara så elak och det kanske är just därför. Jag brukar läsa hans blogg ibland när andan faller på och han är riktigt läsvärd.

Kattis Ahlström verkar vara en mycket sympatisk kvinna för det kan väl ändå inte bara vara dialekten som gör att man tycker så. Kirurgen var heller ingen personlighet att förglömma. Han verkar vara en kul prick
Programmet har en del likheter med "Stjärnorna på slottet", en serie som jag också tyckte var riktigt bra och hoppas kommer tillbaka men tills dess nöjer jag mig med Sommarpratarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0