Vänt på dygnet.

Idag verkar det vara lögn att lyckas somna. Visserligen är klockan inte tolv än men nu märks det verkligen att jag slarvat med att ställa mig tillbaka efter mina två dryga arbetspass, dvs tre nattpass två helger i rad och två dagpass däremellan. På grund av mörkret har jag varit dötrött dagtid och har då haft lite för lätt att ta mig en liten powernap eller vad jag ska kalla det. Nu sitter jag alltså här och är väldigt pigg och lite hungrig dessutom.

Jag började lyssna på sista Millenniumboken men inte ens det tröttade ut mig. Jag som normalt somnar så skönt till lyssnaböcker. Det blev en himla fart på oss när vi hörde att "Luftslottet som sprängdes" snart har premiär på bio eller den har kanske redan varit förresten.

Jag måste förnya mitt körkort i december så i morgon har jag tid hos hårfrissan för att kunna sen någorlunda vettig ut på fotot jag av nöden är tvungen att ta. Jag avskyr just såna där påtvingade plåtningar som bara måste bli bra för annars får man ju lida av dem i tio år framåt.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Haha... jag har nyss skaffat nytt körkort. Jag ser ut som en "kriminell"! på det kortet. Inte särskilt bra alltså.

Igår skaffade jag nytt pass. Jag skulle också klippa mig först, hade jag tänkt. Det gick emellertid inte. Så det blev passfoto först i min "skurmoppsfrisyr".

Sedan hade jag tid hos frisören. Hmrpf...

2009-11-25 @ 17:33:23
URL: http://mammselen.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Haha... jag har nyss skaffat nytt körkort. Jag ser ut som en "kriminell"! på det kortet. Inte särskilt bra alltså.

Igår skaffade jag nytt pass. Jag skulle också klippa mig först, hade jag tänkt. Det gick emellertid inte. Så det blev passfoto först i min "skurmoppsfrisyr".

Sedan hade jag tid hos frisören. Hmrpf...

2009-11-25 @ 17:34:15
URL: http://mammselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0