Äntligen!


Äntligen har jag hittat en katthårsborttagare som faktiskt funkar. Inga lurviga kläder mer alltså. Jag avskyr dessa klisterrullar som blir fullständigt igensatta på en gång. Har man två långhåriga katter så är det rejäla grejor som gäller och nu verkar jag ha funnit den. Priset - 89 kr känns som hittat nu när den var så bra och det där "use over and over" låter också toppen.

Vi tog oss en promenad igår och fick för oss att gå in och handla ett par saker till lasagnen men jag var så full med katthår så jag vågade inte gå in i affären. På djuraffären där vi köpte "svampen" däremot vågade jag däremot gå in med mina lurviga byxor.

Helvegetarisk halvekologisk lasagne står på menyn. Det är första gången jag gör just den så det ska bli intressant att smaka och sen är det jobb som gäller.

Vi har ett pausrum i anslutning till labbet så förhoppningsvis kan jag i alla fall lyssna på körslaget nu när det finns en kör med från vår stad, Andreas Lundstedts kör. Det ska bli intressant men annars har jag de största förhoppningarna till af Ugglas och Pontare som är såna härliga personligheter.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Ska tipsa dottern om "dendäringa" hårborttagaren.

2009-10-04 @ 22:21:05
URL: http://mammselen.blogg.se/
Postat av: A-L

Var finns den att köpa?

2009-10-04 @ 22:22:27
Postat av: Jag

Jag köpte min i en hund och kattbutik. På denna sida kan man hitta återförsäljare över hela landet.



http://www.lupus.se/templates/group.asp?GroupGuid=487

2009-10-05 @ 22:26:08
Postat av: maritha

Jag köpte en sån på marken, perfekt till möbler och mattor oxå!

2009-10-07 @ 15:50:04
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0