Nu är det vardag igen

Nu ska jag snart till jobbet för att påbörja min tvånätters-sejour. Vi mjukstartar med ett "nattmöte" kl. 18 då vi ska avhandla några delikata ärenden där vi känner oss åsidosatta. Sen är det ju det där med personalbristen och schemaplaneringen som alltid är lite krävande. Ingen vill ha extra helger men det är ju inget unikt fenomen och så är vi tvungna att lägga om storhelgsschemat och det är inte heller kul.

Något som däremot är kul är att det är Kulturnatt här i helgen. Det brukar vara rätt trångt på de mest populära inslagen så då passar vi på att gå runt och titta på konst. Persisk dans är kul också och vem vet vi kanske blir så kulturella att vi äter lite sushi också. Ha,ha....det går ju alltid ner.

Vi har haft ett fantastiskt väder här så tvättmaskinen har gått varm. Till och med madrasskyddet har jag hunnit tvätta och fått torrt ute. Soligt med varma vindar dock lite för blåsigt men jag ska inte klaga. Solen skiner!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Absolut. Var lite kulturella och ät sushi :)

2009-09-09 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0