Självscanning på ICA

Jag har scannat själv ända sen det infördes på ICA-MAXI och jag var dessutom specialinbjuden till att vara en av de första som provade. Nu kan man sköta betalningen själv också och tänk när man står där vid skärmen så hinner man knappt läsa instruktionen  innan det kommer fram någon personal som vill hjälpa till. Det är så fruktansvärt irriterande att dom fullkomligen kommer rusande om de ser den minsta lilla skälvning i kroppshållningen som ev. skulle kunna tyda på att man inte den första mikrosekunden förstår exakt vilka knappar man ska trycka på.....och det är samma visa varje gång. USCH!!!

Nu ska jag snart bege mig ner till stationen för att möta min barndomskompis som kommer med flyget från Umeå och sen ska vi äta gott och det blir nog också lite vin till maten. I morgon bär det av till Västerås för det 35-årsjubileum jag tidigare skrivit om.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det låter spännande...det har inte vi i vår ICA butik.

Klart du blir lite irriterad du har ju gjort detta många gånger.

Kram Ingrid

2009-09-20 @ 21:54:51
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: maritha

Vi hade det på ICA Kopparhallen men det var bara ett kort tag sen försvann det.....

2009-09-21 @ 15:15:05
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0