Semester

Idag är det dag ett på min första semestervecka och jag ska försöka ta tag i bloggen igen. Det har varit tämligen stiltje i mitt liv med mest arbete och just inget intressant att skriva om så jag har helt enkelt inte varit motiverad. Nu gör jag ett nytt försök......

Vi ska försöka göra i ordning en rabatt den här veckan. Växterna är inköpta och vi ska försöka göra en snygg kant. Vi och vi förresten, det blir nog mest sambon som jobbar med det och min uppgift blir att sköta markservicen.

Vi var lite slappa på att hitta på mat denna första semesterdag så vi festade till med sushi. Sambon en stor låda (men en bit fattades konstigt nog) och jag en lite mindre och det var givetvis väldigt gott.


Dessa bilder på våra sushilådor får bli dagens semesterbild. Nu ska vi ta oss en cykeltur i det härliga vädret och njuta av ljuset så länge det varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0