En tröttdag

Har arbetat ett dagpass efter mina tre nätter i helgen så nu är jag riktigt trött. Sambon fyller år och jag tänker överraska honom med en stor fin blombukett. Han brukar köpa blommor till mig men jag kan inte direkt påstå att det har hänt ofta att jag överraskar honom med blommor och det har han vid ett och annat tillfälle låtit påskina också.

Buketten står i vatten men fortfarande inlindad som ett paket för att han ska få öppna själv och instucket under viket finns fyra trisslotter och två tialotter som jag fick på köpet så nu räknar jag med att han vinner storkovan.


Jag ska fråga honom när han kommer hem vad vi ska äta och då säger han troligen sushi och det blir lätt som en plätt för mig, för då brukar han både beställa och hämta.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Bra idé.

Blev det någon vinst?

2010-11-03 @ 17:04:42
URL: http://mammselen.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag hoppas ännu på storvinst för han har inte skrapat alla än. Vi brukar låta lotterna ligga till sig lite så att säga....

2010-11-03 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0